Boek je trip

Veelgestelde vragen

Mag de hond mee?

Honden zijn van harte welkom aan boord, mits ze aangelijnd zijn. Een bakje water voor je hond wordt verzorgd. We vragen om een kleine vergoeding voor je viervoeter.

Kan ik dichtbij parkeren?

Ja, bij onze ligplaats in de haven van Burghsluis kun je gratis parkeren.

Kan ik het schip afhuren?

We organiseren regelmatig feesten, partijen en andere privé gelegenheden op maat. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Is er een gids?

Ja, de gids geeft uitleg over het Nationaal Park Oosterschelde. Dit wordt in het Nederlands verteld. Er zijn boekjes met uitleg in meerdere talen beschikbaar.

Hebben jullie ook cadeaubonnen?

Ja, je kunt een cadeaubon online bestellen. Doe een rondvaart cadeau of kies voor een vast bedrag dat de ontvanger zelf kan besteden bij de MS Onrust. Lees meer over onze cadeaubonnen.

Mag ik naar buiten als ik binnen heb geboekt?

Wil jij een plek reserveren op de MS Onrust maar is het buitendek al volgeboekt? Boek dan binnen een plekje! We begrijpen dat je ook graag buiten zou willen zijn; dat kan gelukkig ook. Neem plaats op de bankjes in de gangboorden of kijk over de reling van het schip. Er is ruimte genoeg om te genieten van de Oosterschelde!

Kan ik wisselen van plek (van binnen naar buiten en andersom)?

Nee, maar het plekje dat je hebt gereserveerd is wel speciaal voor jou. Kijk dus van tevoren goed waar je wilt zitten en denk aan kleding passend bij de weersomstandigheden en de gekozen plaats. Bestaat er desondanks toch de dringende behoefte om van plaats te wisselen, vraag dan naar de mogelijkheden.

Kunnen we binnen zitten?

Zeker, onze salon met verwarming is geschikt voor 100 personen. Ideaal voor rondvaarten op koude(re) dagen! Wil je binnen zitten, houd hier dan rekening mee bij het boeken.

Varen jullie ook als het slecht weer is?

Niets is zo onvoorspelbaar als het weer! Met regen kunnen we gewoon varen, we maken er het beste van. Alleen als het hard stormt zullen we de rondvaart cancelen. Mocht dit voorkomen, dan nemen we persoonlijk contact met je op.

Is er eerste hulp aanwezig?

Ja, er is een BHV’er en AED aan boord. Is er hulp nodig, spreek dan één van de bemanningsleden aan.

Moet ik mijn e-tickets printen?

Nee, dit is niet nodig. Zorg er wel voor dat je de e-tickets kunt laten zien en scannen. Heb je de voorkeur om geprinte tickets mee te nemen, zorg er dan voor dat ze goed leesbaar en onbeschadigd zijn.

Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Nee, dit is niet toegestaan. Tijdens het varen is de kombuis geopend. Bekijk onze menukaart.

Kan ik eten en drinken alleen van tevoren boeken?

Je kunt hapjes en drankjes alvast bij de aankoop van je ticket(s) boeken, maar hoeft niet. Krijg je aan boord zin in iets te eten of te drinken, dan kun je dit ter plaatse bestellen.

Wat als er niet uitgevaren wordt door storm of onmacht (te weinig deelname)?

Op basis van de weersvoorspelling wordt er 4 uur van tevoren beslist of er gevaren wordt. Wanneer er niet gevaren wordt, krijg je hiervan persoonlijk bericht en kun je ervoor kiezen om het ticket om te boeken of je geld retour te ontvangen.

Wat zijn de betaalopties voor het online boeken?

Je kunt betalen met iDEAL, creditcard, PayPal en Bancontact.

Mag ik aan boord roken?

Nee, roken is aan boord niet toegestaan.

Kan ik aan boord babyvoeding opwarmen?

Geen probleem, vraag het even aan de bemanning en dan warmen zij het voor je op.

Serveren jullie ook vegetarische gerechten aan boord?

Ja, op onze menukaart staan diverse vegetarische gerechten.

Kan ik met mijn (elektrische) rolstoel of scootmobiel aan boord?

Ja dit kan, het benedendek is rolstoelvriendelijk. De toiletten zijn rolstoeltoegankelijk tot 1 meter breed.

Doen jullie ook asverstrooiing?

Ja, we werken graag mee aan een eervol afscheid. Lees meer op deze pagina.

Kan ik pinnen aan boord?

Ja, graag zelfs! Je kunt je tickets, eten en drinken ook online bestellen en afrekenen.

Tot welke leeftijd geldt het kindertarief?

Het tarief voor kinderen geldt voor kinderen van 0 t/m 11 jaar oud.

Kan ik mijn tickets ook elders kopen?

Nee, tickets zijn alleen bij MS Onrust te koop. Bestellen kan eenvoudig en snel online.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Annuleren van online tickets.

Bent u genoodzaakt uw vaartocht te annuleren?

Neem altijd zo snel mogelijk contact op per email: informatie@ms-onrust.nl

Wij laten u dan weten welke regeling op u van toepassing is.

Regelingen:

A: Wilt u annuleren tot veertien dagen voor aanvang van de afvaart?

Wij retourneren 75 % van het door u betaalde bedrag of u kiest voor een voucher. Deze is 6 maanden geldig. U krijgt geen geld terug, maar kunt met de voucher een andere datum kiezen.

B: Wilt u annuleren korter dan veertien dagen tot 24 uur voor aanvang van de afvaart?

Wij retourneren 50 % van het door u betaalde bedrag of u kiest voor een voucher. Deze is 6 maanden geldig. U krijgt geen geld terug, maar kunt met de voucher een andere datum kiezen.

C: Wilt u annuleren binnen 24 uur, dan kunnen wij helaas geen geld retourneren. U krijgt een voucher. Met de voucher kunt u een andere datum kiezen. Deze is 6 maanden geldig.

Annuleren van groepen of een deel van de groep

Zie A,B of C zoals hierboven, als een deel van de groep niet kan komen. Als gehele groep kunt u ook kiezen voor een voucher van 50%. Deze is 6 maanden geldig.

 

Wat zijn de voordelen van online reserveren?

Na het afronden van de bestelling ontvang je binnen enkele minuten je een bevestiging in de mailbox. Je bent verzekerd van toegang en je kunt van tevoren je eigen tafel reserveren!

Is er ook glutenvrij eten?

De menukaart van MS Onrust beschikt ook over meerdere producten die glutenvrij zijn.

Dagattracties Zeeland

We zijn aangesloten bij Dagattracties Zeeland. Op de website van Dagattracties Zeeland vind je de leukste, gezelligste, en meest bijzondere attracties van Zeeland en omstreken!

Opstapplaats

Nieuwe Havenweg 5
4328 NK Burghsluis
E informatie@ms-onrust.nl

Snel contact?

+31653535297
NIX18